صفحه اصلی > تصویری : ابرقدرتها می خواهند همه ممالک را تحت سیطره قرار بدهند

ابرقدرتها می خواهند همه ممالک را تحت سیطره قرار بدهند

من از سالهای طولانی راجع به اسرائیل و راجع به جنایات او همیشه در خطبه ها، در نوشته ها، گوشزد کرده ام به مسلمین که این یک غده سرطانی است در یک گوشه ممالک اسلامی، و اینطور نیست که اکتفا بکند به همان «قدس» و اینها، اینها بنایشان بر این است که پیش بروند؛ یعنی اینها تابع سیاست امریکا هستند. امریکا هم آمالش فقط یکجا نیست، چنانچه همه ابرقدرتها می خواهند همه ممالک را تحت سیطره قرار بدهند.‏

(صحیفه امام : ج ۱۲، ص ۳۱۸)

مقالات مرتبط

به چه مناسبتی باید یک کشور یا چند تا کشور قلدر حق “وتو”داشته باشند

حکومت جنگل حکومت قلدری است، لکن اینها حکومت می‌کنند و بدتر از…

21 خرداد 1405

سرانجام پیروزی از آن مُتقین است

«رَجُلٌ مِنْ أَهْلِ قُمَّ يَدْعُو اَلنَّاسَ إِلَى اَلْحَقِّ يَجْتَمِعُ مَعَهُ قَوْمٌ كَزُبَرِ…

16 خرداد 1405